در دنیای جدید صاحبان فعالیت های خدماتی جهت بالا بردن سطح و کیفیت خدمات ارائه شده نیاز به آگاهی از میزان رضایت مندی مشتریان و مقرون به صرفه بودن تک تک خدمات انجام شده را د ارند.  بهای تمام شده خدمات ارائه شده و کیفیت آن نگاه جدید شرکت فناوری اطلاعات نوین می باشد و رویکرد سیستم های نرم افزاری حسابداری خدماتی این شرکت علاوه بر محوریت فروش خدمات و پیگیری دریافت مطالبات ، محاسبه سود و زیان خدمات و رضایتمندی مشتریان می باشد .

دستاوردهای استفاده از پکیج  شرکت  فناوری اطلاعات

بازنگری تمامی فرآیندها تا دستیابی به نیازهای اطلاعاتی جهت بدست آوردن اهداف سازمان از قبیل :

  • اطلاع از میزان رضایتمندی مشتریان با رویکرد گسترش حوزه فعالیت
  • پیگیری به موقع مطالبات جهت جلوگیری از ضرر و زیان
  • محاسبه صحیح بهای تمام شده خدمات ارائه شده
  • نگاه ویژه به نیروی انسانی ارائه کننده خدمات
  • برنامه ریزی مناسب ارائه خدمات و مدیریت آن از طریق نرم افزارهای برخط
  • برنامه ریزی دقیق تامین اقلام احتمالی در ارائه خدمات MRP
  • ثبت دقیق خدمات ارائه شده
  • برنامه ریزی خرید مایحتاج شرکت از قبیل مواد اولیه احتمالی ، ملزومات مصرفی و ….
  • ارزیابی مشتریان به جهت مدیریت نقدینگی
  • انواع قیمت گذاری جهت ارائه خدمات و ماتریس تخفیفات و پخشگ

محصولات نرم افزاری شرکت NIT در خصوص شرکت های تولیدی

   مدیریت مالی

  • سیستم حسابداری مالی
  • سیستم دریافت و پرداخت (خزانه)
  • سیستم اموال و دارایی های ثابت
  • سیستم حسابداری انبار
  • سیستم حسابداری فروش
  • حسابداری بهای تمام شده

مدیریت زنجیره تامین

  • سیستم مدیریت انبار
  • سیستم فروش
  • سیستم قراردادها

سیستم منابع انسانی

  • سیستم پرسنلی ( کارگزینی )
  • حقوق و دستمزد
  • جذب , آموزش و بهداشت
  • زیر سیستم کارکرد

مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management  )

  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • سیستم باشگاه مشتریان
  • سیستم اتوماسیون اداری
  • خدمات پس از فروش
  • سیستم تیکتین