

در دنیای جدید صاحبان فعالیت های خدماتی جهت بالا بردن سطح و کیفیت خدمات ارائه شده نیاز به آگاهی از میزان رضایت مندی مشتریان و مقرون به صرفه بودن تک تک خدمات انجام شده را د ارند. بهای تمام شده خدمات ارائه شده و کیفیت آن نگاه جدید شرکت فناوری اطلاعات نوین می باشد و رویکرد سیستم های نرم افزاری حسابداری خدماتی این شرکت علاوه بر محوریت فروش خدمات و پیگیری دریافت مطالبات ، محاسبه سود و زیان خدمات و رضایتمندی مشتریان می باشد .
دستاوردهای استفاده از پکیج شرکت فناوری اطلاعات
بازنگری تمامی فرآیندها تا دستیابی به نیازهای اطلاعاتی جهت بدست آوردن اهداف سازمان از قبیل :
- اطلاع از میزان رضایتمندی مشتریان با رویکرد گسترش حوزه فعالیت
- پیگیری به موقع مطالبات جهت جلوگیری از ضرر و زیان
- محاسبه صحیح بهای تمام شده خدمات ارائه شده
- نگاه ویژه به نیروی انسانی ارائه کننده خدمات
- برنامه ریزی مناسب ارائه خدمات و مدیریت آن از طریق نرم افزارهای برخط
- برنامه ریزی دقیق تامین اقلام احتمالی در ارائه خدمات MRP
- ثبت دقیق خدمات ارائه شده
- برنامه ریزی خرید مایحتاج شرکت از قبیل مواد اولیه احتمالی ، ملزومات مصرفی و ….
- ارزیابی مشتریان به جهت مدیریت نقدینگی
- انواع قیمت گذاری جهت ارائه خدمات و ماتریس تخفیفات و پخشگ
محصولات نرم افزاری شرکت NIT در خصوص شرکت های تولیدی
مدیریت مالی
- سیستم حسابداری مالی
- سیستم دریافت و پرداخت (خزانه)
- سیستم اموال و دارایی های ثابت
- سیستم حسابداری انبار
- سیستم حسابداری فروش
- حسابداری بهای تمام شده
مدیریت زنجیره تامین
- سیستم مدیریت انبار
- سیستم فروش
- سیستم قراردادها
سیستم منابع انسانی
- سیستم پرسنلی ( کارگزینی )
- حقوق و دستمزد
- جذب , آموزش و بهداشت
- زیر سیستم کارکرد
مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management )
- مدیریت ارتباط با مشتری
- سیستم باشگاه مشتریان
- سیستم اتوماسیون اداری
- خدمات پس از فروش
- سیستم تیکتین