خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات نوین

خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات نوین یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. در فناوری اطلاعات نوین تلاش می‌کنیم تا بستر لازم برای استفاده‌ی کامل‌تر از راهکارها و امکانات نرم‌افزاری را برای مشتریان فراهم کنیم.

خدمات
خدمات

افزون ‌بر خدمات پشتیبانی فنی سیستم‌ها، با بهره‌مندی از نسخه‌های به‌روز شده‌ی نرم‌افزارهای فناوری اطلاعات نوین، به‌ هنگام ایجاد هرگونه تغییر در قوانین جاری ، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم‌های شما اعمال می‌شود و کارشناسان پشتیبانی فناوری اطلاعات نوین برای پیاده‌سازی این تغییرات همراه شما هستند.

فرآیند دقیق خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات نوین با زیرساخت قوی و یکپارچه تمام مشتریان در سراسر ایران تحت پوشش کامل قرار داده و آرامش را برای آنها به ارمغان می آورد.

خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات نوین در یک نگاه

  • تحویل آخرین نسخه‌ی سیستم‌ها
  • پاسخ به نیازهای کاربردی سیستمی
  • پاسخ به نیاز آموزش‌های تکمیلی حین استفاده از سیستم‌ها
  • طراحی گزارش‌ها و تغییرات مورد نیاز کاربران
  • مشاوره‌ی تخصصی برای استفاده‌‌ی بهتر از سیستم‌ها
  • بررسی تنظیمات پایگاه داده‌های مشتریان برای ارتقای عملکرد سیستم‌ها

 بسته‌های ارائه‌ خدمات پشتیبانی

شیوه‌های ارائه خدمات‌ در فناوری اطلاعات نوین به ‌گونه‌ای طراحی شده است که با مشورت همکاران ما، بتوانید با توجه به توان کاربران، سابقه‌‌ی دریافت خدمات و وضعیت مالی شرکت، سبد مناسبی از خدمات را از کانال‌‌هایی مانند پرتال مشتریان، سرویس راه دور و تلفن انتخاب کنید.

پرتال مشتریان فناوری اطلاعات نوین

پرتال مشتریان فناوری اطلاعات نوین به‌منظور بهبود تعاملات میان ما و مشتریان‌مان ایجاد شده است؛ در این درگاه تلاش کرده‌ایم هر آنچه سبب بهبود ارتباط ما با مشتریان می‌شود را به شیوه‌ای یکپارچه ارائه دهیم. با استفاده از امکانات پرتال مشتریان، می‌توانید:

  • بدون محدودیت زمانی، درخواست سرویس خود را اعلام کنید.
  • راهکارهای مرتبط با درخواست سرویس خود را در لحظه مشاهده کنید.
  • درخواست سرویس های خود را رهگیری کنید.