آموزش
چند دهه تجربه کار با مجموعههای بزرگ و کوچک و وجود کارشناسان مجرب در بخش آموزش، سرمایهای است که برای مشتریان قابل اتکاء و اعتماد میباشد. برگزاری دورههای آموزشی و جامع برای ما از اهمیت ویژهای برخوردار است زیرا این موضوع بار پشتیبانی را تا حد زیادی کاهش داده و موجبات رضایت مشتریان را فراهم میسازد


با توجه به مطالعات صورت گرفته در چندین سال گذشته بر روی جامعه مشتریان، حدود ۵۰ درصد از سوالات و پرسشهای مطرح شده در زمینه کار با سامانههای مختلف، در رابطه با عدم آگاهی از کارکرد نرمافزار میباشد. بنابراین اگر مشتریان به خوبی در یک آموزش جامع تسلط کافی را بر روی سامانه ها پیدا کنند دیگر نیازی به تماسهای غیر ضروری با واحد پشتیبانی نخواهند داشت. البته سناریوی آموزش نرمافزار نیز در این رابطه نقش مهمی را ایفا میکند و اینکه برای این آموزش چه مراحلی را در نظر گرفتهاید و این مراحل در قالب چه محتوایی به دست کارشناسان و مدیران میرسند.
سناریوی آموزش
نرمافزارهای شرکت NIT شامل بخشهای کاربری مختلفی مانند بخش کاربری عادی و کاربری سیستمی میباشد. معمولا آموزش در بخش کاربری سیستمی که شامل زیر سیستمهای مربوطه و تنظیمات و موارد مربوط به مدیر سیستم میشود، شامل یک فرد آشنا به امور فناوری که ما معمولا این فرد را به نام مدیر سیستم میشناسیم، می باشد. آموزش شامل کاربری عادی و سیستمی نرمافزار در کلاسهای حضوری و با توجه به نیاز مجموعه و موارد قید شده در قرارداد در یک یا چند مرحله ارائه میگردد.